2015-02-11

ANİ HAVA DEĞİŞİMLERİNE DİKKAT





Sağlık tabiki hepimiz için çook özemli.Kış mevsimindeyiz.Gerek biz gerek çocuklarımız gerek büyüklerimiz hepimiz bünyeye göre kış şartlarından etkilenmekteyiz.Tabiki korunmanın yollarıda var.Kışın vücut kendi sıcaklığını ayarlayabilmek için daha fazla enerji harcamakta ve bunun için karşılayabilecek besine ihtiyaç duymaktadır.Bu besinleri tüketmeli bünyemizin direncini artırmalıyız yoksa soğuk algınlığı ve grip kapımızda beklemekte.

                       BROKOLİ  

Antioksidan özelliği ile bağışıklık sistemimizi uyarır.C ve E vitaminlerini birlikte barındırdığı için kuvvet verir

BALIK       

Somon ve sardalya gibi yağlı balıklar vücuttaki iltihapları atar ve bağışıklığımızı güçlendirir


PORTAKAL                  

Cvitamininin ana kaynağı.Kışın bol miktarda diğer turunçgüller ile tüketebiliriz.


ISPANAK                          

                        

A , B , C , E vitaminlerini bir arada bulundurur.Kalsiyum ve magnezyum açısından önemlidir.Enfeksiyonları önler kış için bol tüketilmesi gereken bir sebzedir.