2015-02-13

TARZ YARIŞMALARI

 




  Son günlerde tv ekranlarına iki büyük rakip kanalın büyük raytingler alan yarışması olan tarz stil yarışmaları popüler durumda.Takipçisi değilim aslında fakat denk geldimmi özellikle gece verilen tekrarlarını biraz izliyorum.Öyle rakiplerki birbirlerine yarışmacılardan tutunda juri üyelerine kadar aynılar neredeyse.Gördüğümse şu bir gurup genç kadının hakaretler içeren yorumları ve tansiyonun hep yüksek olduğu iki yarışma.Sürekli bi kavga modu atarlar giderler.Ne oluyoruz arkadaş yani kıyafetlerimizi sergilemek değilmiydi format yada Bu Tarz Benim derken Stilinizimi kişiliğinizimi yoksa kendi kavga meyillerinizimi sergiliyosunuz ben gerçekten anlayamıyorum.Rayting alıyormu alıyor baktığında çünkü dediğim gibi tansiyon hep yüksek.İnsan zaten merakından izliyor en azından ben öyleyim.Şimdi birbirlerine girişicekler diye diye merakımdan izliyorum
      Ama sadece bilinçli olarak yetişkinler değil ilkokuldan tutun da her yaştan çoluk çocuk bunları izliyor.Vahim bir durummu ? formatı düşününce bi eğlence giyim kuşam programı ama içerik olarak birbirine hakaret eden kızlar gurubunu ve gerçek anlamda çok fazla küfürü bile içeren  bi yayın vahim gibi görünüyor.Zaten magazin gündemindende aldıkları RTÜK cezalarıyla düşmüyorlar.Daha seviyeli ve sadece formatı gereği ön planda olsa izlenir hatta örnek dahi olur çünkü doğru giyinmek özgüveni beraberinde getirir.Ama bu gidişle devam edebilmeleri zor gibi görünüyor.